PODANIE O ZAMELDOWANIE W DRODZE DECYZJI ADMINISTRACYJNEJ
(dotyczy osób zamieszkujących w danym lokalu za zgodą właściciela lub najemcy lokalu bez wymaganego zameldowania) 2003-06-27 1338 Art. czytany: 2858 razy Miejsce załatwienia Z kompletem dokumentów należy zgłosić się do pokoju nr 23 /parter/ Wydział Spraw Obywatelskich – Referat Ewidencji, poniedziałek w godzinach 7.30-17.00, wtorek-czwartek od 7.30 – 15.30, piątek 7.30-14.00. Wymagane dokumenty - podanie o zameldowanie oraz dokumenty potwierdzające okoliczności zawarte w podaniu, - wypełniony druk "Zgłoszenie pobytu stałego". Miejsce odbioru Pokój nr 23 /parter/ Wydział Spraw Obywatelskich – Referat Ewidencji, telefon 412520155. Opłaty Bez opłat. Termin załatwienia Podanie wymaga przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego. Termin załatwienia do 2 miesięcy. W przypadku spraw wymagających dodatkowej procedury wyjaśniającej termin może się wydłużyć. Tryb odwoławczy Odwołanie wnosi się do Wojewody Świętokrzyskiego za pośrednictwem Prezydenta Miasta Skarżyska-Kam.w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji. Uwagi Wszelkich informacji na temat procedury dotyczącej zameldowania w drodze decyzji administracyjnej udzielają pracownicy Referatu Ewidencji w pok. nr 23, tel. 41 25-20-155. Podstawa prawna Art. 47 ust. 2 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2006r. Nr 139 poz. 993 ze zmianami) Podstawa prawna 0Opracował 0 Akceptował 0 Zatwierdził Sprawdził 28.12.2005 Teresa Smulczyńska |