(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Karty Usług
A Status prawny
A Wydziały i referaty
A Władze
A Zamierzenia władzy
A Programy
A Organizacja
A Oferty inwestycyjne
A Jednostki podległe
A Zamówienia Publiczne
A Przetargi - archiwum do 2008
A Ogłoszenia o przetargach na sprzedaż nieruchomości
A Majątek Gminy
A Oświadczenia majątkowe
A Rejestry i ewidencje
A Kontrole
A Budżet i finanse
A Informacje niepublikowane
A Oferty Pracy
A Konkurs ofert
A Informator budżetowy
A Instrukcja obsługi
A Organizacje Pozarządowe
A Wybory
A Składowanie odpadów niebezpiecznych
A Środowisko
A Nieruchomości przewidziane do sprzedaży przez Gminę
A Ogłoszenia o konkursach
A Ogłoszenia
A Obwieszczenia
A Skarżyska Karta Dużej Rodziny
A Wzory formularzy o przyznanie prawa pomocy przed sądami administracyjnymi
A Petycje
A Działalność lobbingowa
A Konsultacje społeczne
A Budżet Obywatelski
A Skarżyski Program Seniora
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» UMOWA na wykonanie dostawy oleju opałowego
A» Załączniki 1, 1a do zapytania ofertowego
A» Zapytanie ofertowe
A» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2019/2020
A» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2018/2019
WPIS DO REJESTRU DZIAŁALNOŚCI REGULOWANEJ

Miejsce załatwienia
Urząd Miasta Skarżyska-Kamienna ul. Sikorskiego 18

Wymagane dokumenty
Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej.
Do wniosku należy dołączyć oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalnosci w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z art. 9c ust.4 Ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach oraz dowód wniesienia opłaty skarbowej

Miejsce odbioru
Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna ul. Sikorskiego 18, pokój 72 lub listownie

Opłaty
1. 50 zł – opłata skarbowa za wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (nie wnosi się dodatkowej opłaty za wydanie zaświadczenia o wpisaniu do rejestru).
2. 25 zł – opłata skarbowa za zmianę wpisu do rejestru działalności regulowanej, dotyczącej rozszerzenia zakresu działalności objętej wpisem (tj. 50 % stawki określonej od wpisu).
3. 17 zł – opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia o dokonaniu zmian danych zawartych w rejestrze oraz opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia potwierdzającego dane zawarte w rejestrze.
4. 17 zł – opłata skarbowa za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury oraz jego odpis, wypis lub kopia – od każdego stosunku pełnomocnictwa (prokury).
5. 5 zł – opłata skarbowa za poświadczenie zgodności duplikatu, odpisu, wyciągu, wypisu lub kopii dokonane przez organ administracji samorządowej, od każdej pełnej lub zaczętej strony.

Termin załatwienia
7 dni od dnia wpływu kompletnego wniosku


Podstawa prawna
Art. 9b i 9c Ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu porządku i czystości w gminach; art 65 Ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej


Data wprowadzenia: 2015-05-07 1103
Data upublicznienia: 2015-05-07
Art. czytany: 2350 razy

» WZÓR OŚWIADCZENIA - rozmiar: 27648 bajtów
Typ pliku: application/msword
» WZÓR WNIOSKU O WPIS DO REJESTRU - rozmiar: 15553 bajtów
Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Piotr Baranski
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
» Przełącz na wiadomości archiwalne
Podkategoria:
A Przetargi
A Informacje ogólne
A Oferty pracy
A Zamówienia poza ustawą PZP
Ostat. 10 wiadomości:

A» zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
A» Wykonanie pokrycia dachowego papą termozgrzewalną wraz z demontażem istniejącego pokrycia z papy i ocieplenie styropianem na budynku przy ul. B. Prusa 3A
A» zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
A» Wymiana kanalizacji deszczowej przy budynku Tysiąclecia 35 w Skarżysku-Kamiennej w 2014r.
A» Wymiana kanalizacji deszczowej przy budynku Tysiąclecia 35 w Skarżysku-Kamiennej w 2013r.
A» ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
A» Opracowanie dokumentacji technicznej – remont ściany szczytowej i stropu budynku przy ul. 1-go Maja 27 w Skarżysku-Kamiennej
A» Wykonanie opracowania techniczno-dokumentacyjnego dotyczącego płatnego parkingu przy dworcu PKP w Skarżysku-Kamiennej
A» Remont pokojów biurowych w ZZK w 2011r.
A» Malowanie klatki schodowej i remont posadzki w budynku przy ul. 3-go Maja 42 w Skarżysku-Kamiennej
Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna