|
|
|
|
|
|
Ogłoszenie o zamówieniu - Rewitalizacja osiedla Rejów w Skarżysku-Kamiennej -Etap I zadanie 3- Muzeum im. Orła Białego, budowa kanalizacji deszczowej wraz z separatorem.
Rewitalizacja osiedla Rejów w Skarżysku-Kamiennej -Etap I zadanie 3- Muzeum im. Orła Białego, budowa kanalizacji deszczowej wraz z separatorem.
Numer ogłoszenia: 244862 - 2010; data zamieszczenia: 10.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Skarżysko-Kamienna , ul. Sikorskiego 18, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2520100, faks 041 2520200.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.umskarzysko.bip.doc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja osiedla Rejów w Skarżysku-Kamiennej -Etap I zadanie 3- Muzeum im. Orła Białego, budowa kanalizacji deszczowej wraz z separatorem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Rewitalizacja Osiedla Rejów w Skarżysku- Kamiennej- Etap I- zadanie 3 - Muzeum im. Orła Białego, budowa kanalizacji deszczowej wraz z separatorem w zakresie: - budowa kanału kanalizacji deszczowej - instalacja studzienek rewizyjnych - instalacja separatora lamelowego - wykonanie wylotu do rzeki W ramach wyszczególnionych prac należy wykonać również wszelkie inne roboty, prace pomocnicze i towarzyszące, badania, wynikające z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej i przedmiaru robót..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.30-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 8.000 zł w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 Pzp, czyli w: 1/ pieniądzu; 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z ty że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3/ gwarancjach bankowych; 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych; 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42,poz. 275 ).
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 obiekt o parametrach technicznych i użytkowych porównywalnych z przedmiotem zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawca udokumentuje należyte wykonanie, tj. budowę, rozbudowę, przebudowę lub remont kanalizacji deszczowej o wartości co najmniej 150 000 zł.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - a zwłaszcza, że dysponuje odpowiednim potencjałem kadrowym- kadrą inżynieryjno-techniczną mogącą sprawować samodzielne funkcje techniczne w budownictwie przy wykonaniu robót budowlanych, w tym co najmniej kierownikiem budowy z uprawnieniami specjalności roboty instalacyjne w zakresie sieci kanalizacyjnych, wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz przedłoży oświadczenie, że wskazane osoby posiadają wymagane uprawnienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
o wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
o oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
o opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
o oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
o aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
o nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: a) osób wymienionych w § 6 i § 7 umowy (kierownik budowy, kierownik robót, inspektor nadzoru inwestorskiego) w przypadku zaistnienia takiej konieczności, b) danych teleadresowych w przypadku ich zmiany, c) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, d) terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia zdarzeń nadzwyczajnych, działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, oraz skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane przez wykonawcę, e) terminu wykonania w przypadku zaistnienia klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi itp.,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umskarzysko.bip.doc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta ul. Sikorskiego 18, 26-110 Skarżysko - Kamienna pokój 96.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2010 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miasta ul. Sikorskiego 18, 26-110 Skarżysko - Kamienna pokój 45.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Data wprowadzenia: 2010-08-10 1406 Data upublicznienia: 2010-08-10 Art. czytany: 2330 razy
|
|
» kosztorys ofertowy - rozmiar: bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA - rozmiar: bajtów Typ pliku: application/download
|
» Operat wodnoprawny - rozmiar: bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» operat wodnoprawny strona tytułowa - rozmiar: bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» oświadczenie z art. 22 PZP - rozmiar: bajtów Typ pliku: application/msword
|
» oświadczenie z art. 24 PZP - rozmiar: bajtów Typ pliku: application/msword
|
» pozowlenie na budowę - rozmiar: bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» pozowlenie wodnoprawne str.1 - rozmiar: bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» pozwolenie wodnoprawne str. 2 - rozmiar: bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» projekt cz. 1 - rozmiar: bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» projekt cz. 2 - rozmiar: bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» projekt cz. 3 - rozmiar: bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» projekt umowy - rozmiar: bajtów Typ pliku: application/msword
|
» przedmiar - rozmiar: bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» specyfikacja techniczna - rozmiar: bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» warunki przetargowe - rozmiar: bajtów Typ pliku: application/msword
|
» warunki wydane przez UM Skarżysko - rozmiar: bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» wykaz osób - rozmiar: bajtów Typ pliku: application/msword
|
» wykaz robót - rozmiar: bajtów Typ pliku: application/msword
|
» zał. nr 1 do operatu - rozmiar: bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» zał. nr 2 do operatu - rozmiar: bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» zał. nr 3 do operatu - rozmiar: bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» zał. nr 4 do operatu - rozmiar: bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» zał. nr 5 do operatu - rozmiar: bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» zmiana treści siwz - rozmiar: bajtów Typ pliku: application/download
|
» zmiana załącznika - oferta - rozmiar: bajtów Typ pliku: application/msword
|
Wiadomość wprowadził: Agnieszka Winiarska
|
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
|
|
|
|
|
Uwaga !!! Nowy BIP od dnia 2017-03-01 pod adresem:
www.bip.skarzysko.pl
GODZINY OTWARCIA URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:
Poniedziałek:
7:30 - 17.00
Wtorek - Czwartek:
7:30 - 15:30
Piątek:
7:30 - 14:00
Biuro Obsługi Interesanta czynne codziennie:
7:30 - 17:00
|
|