(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Karty Usług
A Status prawny
A Wydziały i referaty
A Władze
A Zamierzenia władzy
A Programy
A Organizacja
A Oferty inwestycyjne
A Jednostki podległe
A Zamówienia Publiczne
A Przetargi - archiwum do 2008
A Ogłoszenia o przetargach na sprzedaż nieruchomości
A Majątek Gminy
A Oświadczenia majątkowe
A Rejestry i ewidencje
A Kontrole
A Budżet i finanse
A Informacje niepublikowane
A Oferty Pracy
A Konkurs ofert
A Informator budżetowy
A Instrukcja obsługi
A Organizacje Pozarządowe
A Wybory
A Składowanie odpadów niebezpiecznych
A Środowisko
A Nieruchomości przewidziane do sprzedaży przez Gminę
A Ogłoszenia o konkursach
A Ogłoszenia
A Obwieszczenia
A Skarżyska Karta Dużej Rodziny
A Wzory formularzy o przyznanie prawa pomocy przed sądami administracyjnymi
A Petycje
A Działalność lobbingowa
A Konsultacje społeczne
A Budżet Obywatelski
A Skarżyski Program Seniora
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» UMOWA na wykonanie dostawy oleju opałowego
A» Załączniki 1, 1a do zapytania ofertowego
A» Zapytanie ofertowe
A» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2019/2020
A» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2018/2019
  • Jednostki podległe
  • Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
  • Informacje o zasadach funkcjonowania MOPS
  • Rejestry, ewidencje i archiwa

    Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej prowadzi następujące rejestry i ewidencje:

    1. Dyrektor
    Bożena Bętkowska – pokój nr 1 tel. 25 25 025, 25 25 035 wew. 40
    - rejestr przyjętych interesantów w sprawach skarg i wniosków.

    2. Zastępca dyrektora
    Halina Indyka – pokój nr 1 tel. 25 25 035 wew. 28
    - rejestr osób ubiegających się o przyjęcie do domów pomocy społecznej.

    3. Sekcja organizacji i kadr
    Kierownik – Renata Telka pokój nr 3 tel. 25 25 035 wew. 32
    - ewidencja akt osobowych pracowników i byłych pracowników,
    - ewidencja legitymacji służbowych i ubezpieczeniowych,
    - ewidencja pieczęci
    - rejestr zastosowanych kar porządkowych
    - rejestr wydanych zaświadczeń o korzystaniu lub nie korzystaniu ze świadczeń pomocy społecznej
    - rejestr osób ubiegających się o zatrudnienie

    Starszy referent – Halina Mączyńska – pokój nr 1 tel. 25 25 035 wew. 30
    - ewidencja poleceń wyjazdów służbowych,
    - rejestr osób korzystających z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych


    4. Sekcja pomocy środowiskowej
    - Marzanna Łasek - tel. 25 25 035 wew. 30
    - rejestr zasiłków celowych,
    - rejestr zasiłków stałych,
    - rejestr zasiłków okresowych,
    - rejestr składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne,
    - rejestr odwołań od decyzji administracyjnych,
    - rejestr skarg i wniosków,
    - rejestr osób kierowanych do Powiatowego Zespołu Orzekania o Niepełnosprawności.

    5. Sekcja usług specjalistycznych.
    Kierownik – Monika Kowalska – ul. Zielna 12 tel. 25 25 055
    - rejestr osób zgłaszających potrzeby w zakresie usług specjalistycznych,
    - rejestr osób objętych usługami specjalistycznymi.

    6. Sekcja opieki nad chorym w domu.
    Koordynator – Jolanta Szymańska, – pokój nr 8 tel. 25 25 035 wew. 42
    - rejestr wywiadów środowiskowych dotyczących przyznanych usług opiekuńczych.

    7. Sekcja dodatków mieszkaniowych
    Kierownik – Michał Fiedorowicz – tel. 25 25 035
    - rejestr wpływających wniosków o przyznanie dodatków mieszkaniowych
    - rejestr przyznanych dodatków mieszkaniowych

    8. Dzienny środowiskowy dom samopomocy.
    Kierownik – Bożena Karpeta – Dom DŚDS tel. 25 25 055
    - ewidencja osób korzystających z usług DŚDS
    - ewidencja programów terapeutycznych

    9. Sekcja Świadczeń Rodzinnych
    tel. 25 29 121, 25 29 122
    Kierownik: Renata Persona tel. 25 29 120


    - przyjmowanie i ewidencja wniosków osób ubiegających się o przyznanie świadczeń
    - rejestr wydanych decyzji w sprawie świadczeń rodzinnych

    10. Klub Integracji Społecznej
    ul. Sikorskiego 10
    Koordynator: Grażyna Pająk - tel. 25 28 028

    - ewidencja uczestników zajęć zakwalifikowanych na podstawie wywiadów środowiskowych,
    - ewidencja dokumentacji działalności finansowej i merytorycznej.

    11. Sekcja księgowości
    Główny księgowy – Monika Cygan – pokój nr 14 tel. 25 25 035 wew. 39
    - ewidencja wydatków budżetowych,
    - ewidencja wynagrodzeń pracowników,
    - ewidencja środków trwałych i wyposażenia (księgi inwentarzowe),
    - rejestr dochodów budżetowych.


    12. Punkt informacyjny
    Pracownik Socjalny – Katarzyna Sobczyńska – tel. 25 25 035 wew. 44
    - rejestr wpływających podań o udzielenie pomocy społęcznej.
    - rejestr osób otrzymujących pomoc rzeczową w formie bonów objadowych w stołówce MOPS i suchego prowiantu

    13. Inspektor ds. BHP
    Wojciech Bąk – tel. 25 25 035
    - rejestr osób kierowanych na badania wstępne i okresowe,
    - rejestr szkoleń w zakresie BHP i P.POŻ

    14. Konsultant, Koordynator ds. informatyzacji ośrodków pomocy społecznej.
    Paweł Gębski – tel. 25 25 035 wew. 45
    - ewidencje elektronicznych baz danych.


    Data wprowadzenia: 2003-06-30 2041
    Data upublicznienia: 2003-06-30
    Art. czytany: 7224 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Paweł Gębski
    Rejestr zmian:
    2014-06-30
    1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Paweł Gębski

    2006-05-31
    2. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Paweł Gębski

    2005-01-14
    3. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Paweł Gębski

    2003-06-30
    4. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Paweł Gębski
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A Budżet
    A Podstawowe informacje
    A Realizacja planowanych dochodów
    A Realizacja planowanych wydatków
    A Podatki i opłaty lokalne
    A Dotacje z budżetu
    A Fundusze
    A Procedura budżetowa
    A Sprawozdania z wykonania budżetu
    A Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» Uchwała Nr XXXIII/113/2016 Rady Miasta Skarżyska-Kamiennej w sprawie uchwalenia budżetu gminy Skarżyska-Kamiennej na 2017 rok
    A» Uchwała Nr XXXIII/112/2016 Rady Miasta Skarżyska-Kamiennej z dnia 22 grudnia 2016 r. w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej gminy Skarżyska-Kamiennej na lata 2017-2031
    A» Projekt Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2017-2031
    A» Projekt budżetu na 2017 rok
    A» Uchwała Nr XVIII/163/2015 w sprawie uchwalenia WPF gminy Skarżyska-Kamiennej na lata 2016-2031
    A» Uchwała Nr XVIII/164/2015 w sprawie uchwalenia budżetu gminy Skarżyska-Kamiennej na 2016 rok
    A» Projekt WPF na 2016 rok
    A» Projekt budżetu na rok 2016
    A» Uchwała Nr IV/16/2014 z dn. 30.12.2014r. w sprawie przyjęcia wieloletniej prognozy finansowej Miasta Skarżyska-Kam. na lata 2015-2028
    A» Uchwała Nr IV/15/2014 z dn. 30.12.2014r. w sprawie uchwalenia budżetu Miasta Skarżyska-Kam. na 2015r.
    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna