(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Karty Usług
Status prawny
Wydziały i referaty
Władze
Zamierzenia władzy
Programy
Organizacja
Oferty inwestycyjne
Jednostki podległe
Zamówienia Publiczne
Przetargi - archiwum do 2008
Ogłoszenia o przetargach na sprzedaż nieruchomości
Majątek Gminy
Oświadczenia majątkowe
Rejestry i ewidencje
Kontrole
Budżet i finanse
Informacje niepublikowane
Oferty Pracy
Konkurs ofert
Informator budżetowy
Instrukcja obsługi
Organizacje Pozarządowe
Wybory
Składowanie odpadów niebezpiecznych
Środowisko
Nieruchomości przewidziane do sprzedaży przez Gminę
Ogłoszenia o konkursach
Ogłoszenia
Obwieszczenia
Skarżyska Karta Dużej Rodziny
Wzory formularzy o przyznanie prawa pomocy przed sądami administracyjnymi
Petycje
Działalność lobbingowa
Konsultacje społeczne
Budżet Obywatelski
Skarżyski Program Seniora
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» UMOWA na wykonanie dostawy oleju opałowego
» Załączniki 1, 1a do zapytania ofertowego
» Zapytanie ofertowe
» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2019/2020
» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2018/2019
  • Wydziały i referaty
  • Referat Administrowania Zasobami Komunalnymi
  • Struktura i zadania

    REFERAT ADMINISTROWANIA ZASOBAMI KOMUNALNYMI
    - 9 etatów (symbol ADM) realizuje zadania poprzez następującą strukturę wewnętrzną:
    a) Kierownik referatu (1 etat)
    b) stanowisko ds. obsługi kancelaryjno-administracyjnej (1 etat)
    c) stanowisko ds. obsługi administracyjnej (2 etaty)
    d) stanowisko ds. poboru opłaty targowej (2 etat)
    e) stanowisko ds. czynszów i rozliczeń (2 etaty)
    f) robotnik gospodarczy (1 etat).

    Do zadań realizowanych przez Referat Administrowania Zasobami Komunalnymi należy:
    1) Zarządzanie lokalami mieszkalnymi, lokalami socjalnymi, lokalami użytkowymi, garażami, budynkami użyteczności publicznej i terenami przeznaczonymi pod ogródki przydomowe;
    2) nadzór administracyjno-techniczny nad zasobem lokalowym Gminy i innymi składnikami zarządzanego mienia, w tym między innymi:
    a) odbiór lokali pustych,
    b) przekazywanie lokali nowym najemcom,
    c) organizacja napraw, remontów, konserwacji i modernizacji na podstawie zawartych umów oraz dokonywanie odbiorów i rozliczeń finansowych robót;
    d) organizowanie przeglądów technicznych wynikających z prawa budowlanego,
    e) organizowanie dezynsekcji, dezynfekcji i deratyzacji w administrowanym zasobie oraz dokonywanie rozliczeń finansowych robót zgodnie z zawartą umową
    3) administrowanie i nadzór techniczny nad komórkami przynależnymi do lokali mieszkalnych i lokali socjalnych, garażami, ogródkami przydomowymi,
    4) administrowanie i nadzór techniczny nad targowiskami miejskimi;
    5) szacowanie szkód w zasobie Gminy, powstałych z przyczyn losowych objętych ubezpieczeniem ogólnym oraz szkód zgłaszanych przez mieszkańców;
    6) potwierdzanie wniosków o przyznanie dodatku mieszkaniowego;
    7) reprezentowanie Gminy we wspólnotach mieszkaniowych,
    8) sporządzanie rocznych i wieloletnich planów rzeczowo-finansowych w zakresie między innymi potrzeb remontowych dla każdej zarządzanej nieruchomości;
    9) zlecanie niezbędnych opracowań geodezyjno - prawnych;
    10) prowadzenie ewidencji lokali wyodrębnionych i nieruchomości gminy, w tym pustostanów i lokali użytkowych;
    11) dokonywanie czynności przygotowawczych i prowadzenie procesów zmierzających do wyłonienia najemców, dzierżawców lub innych użytkowników nieruchomości, z wyłączeniem spraw związanych z przydziałem lokali mieszkalnych – komunalnych i socjalnych;
    12) przygotowywanie umów najmu na lokale mieszkalne oraz lokale socjalne w oparciu o wydane przez Zespół ds. Społeczno-Lokalowych skierowania do zawarcia umowy;
    13) przygotowywanie umów najmu na lokale użytkowe i garaże w oparciu o wydane przez Zespół ds. Lokalowych skierowania do zawarcia umowy;
    14) przygotowywanie umów dzierżawy na ogródki przydomowe i inne powierzchnie dzierżawione oraz prowadzenie rejestru tych umów;
    15) przyjmowanie i rozpatrywanie zgłoszeń, interwencji i wniosków zarządców oraz najemców;
    16) wystawianie i dostarczanie zawiadomień dot. zmiany opłat czynszu najmu wszystkich lokali;
    17) prowadzenie czynności techniczno-organizacyjnych związanych z obsługą mieszkańców oraz najemców lokali mieszkalnych i użytkowych oraz innych składników mienia;
    18) udział w przygotowywaniu dokumentacji nieruchomości przeznaczonych do obrotu;
    19) rozliczanie umów o zarządzanie nieruchomościami;
    20) rozliczanie należności z tytułu udziału Gminy w kosztach eksploatacji części wspólnych nieruchomości oraz funduszu remontowego;
    21) naliczanie należnych Gminie oraz organizowanie systemu poboru opłat czynszowych i niezależnych od czynszu w lokalach gminnego zasobu lokalowego,
    22) naliczanie oraz pobór opłaty targowej oraz opłaty za korzystanie z obiektów, usług i urządzeń na targowisku;
    23) sporządzanie okresowych analiz dotyczących gospodarowania zasobem komunalnym Gminy;
    24) dokonywanie analiz oraz zbiorczych opracowań w sprawach gospodarki gminnymi lokalami mieszkalnymi, socjalnymi i użytkowymi,
    25) prowadzenie dokumentacji technicznej zarządzanych obiektów;
    26) składanie comiesięcznych deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w imieniu Zarządców budynków Wspólnot Mieszkaniowych,
    27) wnioskowanie o wykonanie przez komornika wyroku o eksmisji, jak również zapewnienie lokali socjalnych,
    28) wystawianie faktur za najem pomieszczeń oraz zaświadczeń o pomocy de minimis oraz rozliczanie kosztów za media w Skarżyskim Inkubatorze Technologicznym,
    29) wystawianie faktur za korzystanie z obiektów, usług i urządzeń na targowisku oraz za najem lokali użytkowych będących własnością gminy,
    29) wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.


    Data wprowadzenia: 2016-04-12 0939
    Data upublicznienia: 2016-04-12
    Art. czytany: 3803 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Agnieszka Jarosińska
    Rejestr zmian:
    2016-04-12
    1. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Agnieszka Jarosińska
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    Zarządzenia 2003 r.
    Zarządzenia 2004 r.
    Zarządzenia 2005 r.
    Zarządzenia 2006 r.
    Zarządzenia 2007 r
    Zarządzenia 2008 r.
    Zarządzenia 2009 r.
    Zarządzenia 2010 r.
    Zarządzenia 2011r.
    Zarządzenia 2012r.
    Zarządzenia 2013 r.
    Zarządzenia 2014 r.
    Zarządzenia 2015 r.
    Zarządzenia 2016 r.
    Zarządzenia 2017 r.
    Ostat. 10 wiadomości:

    » zmiany Zarządzenia Nr 81/2016z dnia 4 kwietnia 2016 r. w sprawie powołania Administratora Bezpieczeństwa Informacji w Urzędzie Miasta w Skarżysku - Kamiennej oraz określenia jego zadań
    » zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej gminy Skarżyska - Kamiennej na lata 2016-2031
    » zmian w budżecie gminy Skarżyska - Kamiennej na 2016 rok
    » przeznaczenia do sprzedaży w formie przetargu ustnego nieograniczonego lokalu mieszkalnego położonego przy ul. Szkolnej 7 w Skarżysku - Kamiennej wraz z oddaniem w użytkowanie wieczyste ułamkowej części gruntu
    » przeznaczenia do sprzedaży w formie przetargu ustnego nieograniczonego lokalu mieszkalnego położonego przy ul. Staffa 18 w Skarżysku - Kamiennej wraz ze sprzedażą ułamkowej części gruntu
    » przeznaczenia do sprzedaży w formie przetargu ustnego nieograniczonego lokalu użytkowego położonego przy ul. Norwida 17 w Skarżysku - Kamiennej wraz z oddaniem w użytkowanie wieczyste ułamkowej części gruntu
    » zmiany zarządzenia nr 302/2015 Prezydenta Miasta Skarżyska - Kamiennej z dnia 2 września 2015 r. w sprawie regulaminu organizacyjnego Biura Obsługi Prawnej
    » ogłoszenia wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży
    » ustalenia ceny przy sprzedaży w drodze bezprzetargowej nieruchomości gruntowej niezabudowanej położonej w Skarżysku - Kamiennej przy ul. Wojska Polskiego
    » zatwierdzenia planu audytu wewnętrznego Urzędu Miasta Skarżyska - Kamienna i jednostek podległych Gminy Skarżysko - Kamienna i powiązanych z budżetem miasta na rok 2017
    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna