(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Karty Usług
A Status prawny
A Wydziały i referaty
A Władze
A Zamierzenia władzy
A Programy
A Organizacja
A Oferty inwestycyjne
A Jednostki podległe
A Zamówienia Publiczne
A Przetargi - archiwum do 2008
A Ogłoszenia o przetargach na sprzedaż nieruchomości
A Majątek Gminy
A Oświadczenia majątkowe
A Rejestry i ewidencje
A Kontrole
A Budżet i finanse
A Informacje niepublikowane
A Oferty Pracy
A Konkurs ofert
A Informator budżetowy
A Instrukcja obsługi
A Organizacje Pozarządowe
A Wybory
A Składowanie odpadów niebezpiecznych
A Środowisko
A Nieruchomości przewidziane do sprzedaży przez Gminę
A Ogłoszenia o konkursach
A Ogłoszenia
A Obwieszczenia
A Skarżyska Karta Dużej Rodziny
A Wzory formularzy o przyznanie prawa pomocy przed sądami administracyjnymi
A Petycje
A Działalność lobbingowa
A Konsultacje społeczne
A Budżet Obywatelski
A Skarżyski Program Seniora
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» UMOWA na wykonanie dostawy oleju opałowego
A» Załączniki 1, 1a do zapytania ofertowego
A» Zapytanie ofertowe
A» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2019/2020
A» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2018/2019
  • Wydziały i referaty
  • Biuro Planowania Przestrzennego
  • Struktura i zadania.

    BIURO PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO – 5 etatów (symbol BPP) realizuje zadania poprzez następującą strukturę wewnętrzną:
    1) Kierownik Biura (1 etat)
    a) stanowisko do spraw planowania przestrzennego (2 etaty)
    a) stanowisko do spraw urbanistyki (2 etaty).

    Do zadań Biura Planowania Przestrzennego należy w szczególności prowadzenie całości zadań związanych z kształtowaniem polityki przestrzennej miasta, a w szczególności:
    1) analiza wniosków w sprawie przystąpienia do sporządzenia lub zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
    2) przygotowywanie i koordynacja procedury w zakresie merytorycznym oraz formalno-prawnym zmierzającej do przystąpienia, a następnie do zatwierdzenia opracowań planistycznych.
    3) wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu terenu.
    4) wydawanie wypisów i wyrysów z obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i „Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Skarżysko-Kamienna”.
    5) analiza aktów prawnych pod kątem naliczenia renty planistycznej.
    6) przygotowanie decyzji ustalającej warunki zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.
    7) wydanie opinii w sprawie zgodności proponowanego podziału nieruchomości z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
    8) prowadzenie rejestrów wydanych decyzji.
    9) sporządzanie raportów wydanych decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego i przesyłanie ich w wymaganych terminach do właściwych organów.
    10) współpraca z Gminną Komisją Urbanistyczno-Architektoniczną.


    Data wprowadzenia: 2015-04-14 1106
    Data upublicznienia: 2015-04-14
    Art. czytany: 5740 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Agnieszka Jarosińska
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A Zarządzenia
    A Uchwały
    A Zasady projektowania aktów normatywnych
    A Projekty uchwał na bieżącą sesję Rady Miasta
    Podkat. Archiwalne:
    A Projekty uchwał
    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna