(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Karty Usług
Status prawny
Wydziały i referaty
Władze
Zamierzenia władzy
Programy
Organizacja
Oferty inwestycyjne
Jednostki podległe
Zamówienia Publiczne
Przetargi - archiwum do 2008
Ogłoszenia o przetargach na sprzedaż nieruchomości
Majątek Gminy
Oświadczenia majątkowe
Rejestry i ewidencje
Kontrole
Budżet i finanse
Informacje niepublikowane
Oferty Pracy
Konkurs ofert
Informator budżetowy
Instrukcja obsługi
Organizacje Pozarządowe
Wybory
Składowanie odpadów niebezpiecznych
Środowisko
Nieruchomości przewidziane do sprzedaży przez Gminę
Ogłoszenia o konkursach
Ogłoszenia
Obwieszczenia
Skarżyska Karta Dużej Rodziny
Wzory formularzy o przyznanie prawa pomocy przed sądami administracyjnymi
Petycje
Działalność lobbingowa
Konsultacje społeczne
Budżet Obywatelski
Skarżyski Program Seniora
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» UMOWA na wykonanie dostawy oleju opałowego
» Załączniki 1, 1a do zapytania ofertowego
» Zapytanie ofertowe
» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2019/2020
» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2018/2019
  • Wydziały i referaty
  • Wydział Finansowy
  • Struktura i zadania.

    WYDZIAŁ FINANSOWY - 37 etatów (symbol FN) realizuje zadania poprzez następującą strukturę wewnętrzną:
    1) SKARBNIK MIASTA będący jednocześnie Naczelnikiem Wydziału
    2) Referat planowania budżetu i Księgowości:
    a) kierownik referatu (1 etat),
    b) stanowisko do spraw planowania budżetu i sprawozdawczości (2 etaty),
    c) stanowisko do spraw księgowości budżetowej (9 1/2 etatu),
    d) stanowisko do spraw obsługi kasy (2 1/2 etatu)
    2) Referat Podatków i Opłat
    a) Kierownik referatu (1 etat),
    b) stanowisko do spraw wymiaru podatków i opłat (6 etatów),
    c) stanowisko do spraw księgowości podatków i opłat (5 etatów),
    d) stanowisko do spraw kontroli podatkowej (2 etaty),
    3) Referat księgowości czynszów
    a) Kierownik referatu (1 etat),
    b) stanowisko do spraw księgowości budżetowej (6 etatów)

    Do zadań Wydziału Finansowego należy całość spraw związanych z planowaniem i sprawozdawczością budżetową, prowadzeniem rachunkowości gminy, nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny budżetowej, przygotowywanie planów zaciągania przez gminę wieloletnich zobowiązań finansowych, obsługą wynagrodzeń pracowników, prowadzenie całości spraw związanych z pozyskiwaniem wpływów z podatków i opłat należnych gminie, a w szczególności:
    1) przygotowanie projektów uchwał budżetowych oraz zarządzeń dotyczących budżetu,
    2) prowadzenie ewidencji mienia gminy,
    3) opracowanie układu wykonawczego budżetu miasta,
    4) bieżąca analiza realizacji budżetu,
    5) prowadzenie księgowości Urzędu i Organu,
    6) prowadzenie gospodarki finansowej Gminy,
    7) windykacja należności,
    8) sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości budżetowej oraz sprawozdawczości finansowej,
    9) prowadzenie obsługi kasowej Urzędu,
    10) dokonywanie wymiarów podatków (od nieruchomości, rolnego, leśnego, środków transportowych),
    11) pobór opłat lokalnych (opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi, opłata skarbowa, od posiadania psów),
    12) prowadzenie postępowania podatkowego w zakresie podatków i opłat lokalnych,
    13) prowadzenie postępowania podatkowego w zakresie zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie zakupu oleju napędowego dla rolników,
    14) prowadzenie kontroli podatkowych w zakresie podatków i opłat lokalnych,
    15) prowadzenie ewidencji przedmiotów opodatkowania podatkami lokalnymi,
    16) prowadzenie ewidencji w zakresie opłat lokalnych,
    17) prowadzenie rejestrów wymiarowych, rejestrów przypisów i odpisów,
    18) prowadzenie księgowości podatków i opłat lokalnych,
    19) opracowanie projektów uchwał w zakresie podatków, opłat lokalnych i zwolnień,
    20) wydawanie zaświadczeń związanych z podatkami i opłatami lokalnymi,
    21) dokonywanie analiz stanów zaległości podatków (od nieruchomości, rolnego, leśnego, środków transportowych),
    22) dokonywanie analiz zaległości opłat i innych należności budżetu gminy,
    23) prowadzenie postępowania upominawczego w zakresie podatków i opłat lokalnych,
    24) prowadzenie kontroli w zakresie prawidłowości poboru opłat przez inkasentów,
    25) prowadzenie spraw o zastaw skarbowy,
    26) prowadzenie spraw w celu zabezpieczeń hipotecznych,
    27) przekazywanie i rozliczanie dotacji dla niepublicznych jednostek oświatowych,
    28) kierowanie na drogę postępowania sadowego spraw o eksmisję w przypadku zalegania przez najemcę z opłatami z tytułu najmu lokalu.


    Data wprowadzenia: 2015-04-14 1113
    Data upublicznienia: 2015-04-14
    Art. czytany: 5603 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Agnieszka Jarosińska
    Rejestr zmian:
    2016-04-12
    1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Agnieszka Jarosińska

    2015-04-14
    2. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Agnieszka Jarosińska
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    Wydział Organizacyjny
    Biuro Rady Miasta
    Wydział Finansowy
    Urząd Stanu Cywilnego
    Biuro Planowania Przestrzennego
    Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
    Wydział Gospodarki Nieruchomościami
    Wydział Dróg i Transportu
    Biuro Rozwoju Miasta
    Zespół Zamówień Publicznych
    Zespół Informatyczny
    Biuro Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
    Audytor Wewnętrzny
    Biuro Obsługi Prawnej
    Inspektor d/s BHP
    Asystent Prezydenta
    Pełnomocnik d/s Informacji Niejawnych
    Administrator Bezpieczeństwa Informacji
    Administrator Bezpieczeństwa Systemów Informatycznych
    Referat Edukacji
    Referat Zdrowia
    Referat Spraw Obywatelskich
    Referat Administrowania Zasobami Komunalnymi
    Zespół ds. Społeczno-Lokalowych
    Stanowisko ds. ewidencji działalności gospodarczej
    Rzecznik Prasowy Urzędu Miasta
    Stanowisko do spraw nadzoru właścielskiego
    Ostat. 10 wiadomości:

    » Struktura i zadania.
    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna