(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Karty Usług
A Status prawny
A Wydziały i referaty
A Władze
A Zamierzenia władzy
A Programy
A Organizacja
A Oferty inwestycyjne
A Jednostki podległe
A Zamówienia Publiczne
A Przetargi - archiwum do 2008
A Ogłoszenia o przetargach na sprzedaż nieruchomości
A Majątek Gminy
A Oświadczenia majątkowe
A Rejestry i ewidencje
A Kontrole
A Budżet i finanse
A Informacje niepublikowane
A Oferty Pracy
A Konkurs ofert
A Informator budżetowy
A Instrukcja obsługi
A Organizacje Pozarządowe
A Wybory
A Składowanie odpadów niebezpiecznych
A Środowisko
A Nieruchomości przewidziane do sprzedaży przez Gminę
A Ogłoszenia o konkursach
A Ogłoszenia
A Obwieszczenia
A Skarżyska Karta Dużej Rodziny
A Wzory formularzy o przyznanie prawa pomocy przed sądami administracyjnymi
A Petycje
A Działalność lobbingowa
A Konsultacje społeczne
A Budżet Obywatelski
A Skarżyski Program Seniora
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» UMOWA na wykonanie dostawy oleju opałowego
A» Załączniki 1, 1a do zapytania ofertowego
A» Zapytanie ofertowe
A» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2019/2020
A» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2018/2019
Sporządzenie aktu zgonu

Miejsce załatwienia
Urząd Miasta - Urząd Stanu Cywilnego, ul. Sikorskiego 18, pok. 65

Wymagane dokumenty
a) karta zgonu wydana przez służbę zdrowia
b) dowód osobisty osoby zmarłej


Miejsce odbioru
Urząd Miasta - Urząd Stanu Cywilnego, ul. Sikorskiego 18, pok. 65

Opłaty
zwolnione z opłaty skarbowej (1 egzemplarz)

Termin załatwienia
Niezwłocznie.

Tryb odwoławczy
nie ma

Uwagi
Zgon należy zgłosić w ciągu 3 dni od dnia śmierci w USC miejsca tego zdarzenia. Jeżeli zgon nastąpił wskutek choroby zakaźnej zgłoszenie powinno nastąpić w ciągu 24 godzin od zgonu.

Podstawa prawna
Art. 92 - 95 ustawy z 28 listoapada 2014r. Prawo o aktach stanu cywilnego ( z dn. 28 listopada 2014r. Prawo o aktach stanu cywilnego ( Dz. U. z 2014r. poz.1741, 1888, z 2015r. poz.262)

Opracował
Bogusława Kołacz

Akceptował
Elżbieta Duda

Zatwierdził
Elżbieta Duda

Sprawdził
28.12.2005
Teresa Smulczyńska


Data wprowadzenia: 2003-07-01 1139
Data upublicznienia: 2003-07-01
Art. czytany: 2728 razy

Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Bogusława Kołacz
Rejestr zmian:
2015-06-24
1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Bogusława Kołacz

2007-01-03
2. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Elżbieta Duda

2007-01-02
3. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Bogusława Kołacz
4. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Bogusława Kołacz

2006-01-04
5. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Bogusława Kołacz

2006-01-03
6. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Bogusława Kołacz
7. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Bogusława Kołacz
8. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Marcin Grunt
9. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Marcin Grunt
10. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Marcin Grunt
11. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Marcin Grunt

2005-06-23
12. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Bogusława Kołacz

2005-02-02
13. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Bogusława Kołacz

2003-07-02
14. Typ zdarzenia: zatwierdzenie wiadomości - Zmienił: Elżbieta Duda

2003-07-01
15. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Bogusława Kołacz
» Przełącz na wiadomości archiwalne
Podkategoria:
A miesiąc styczeń 2009 r.
A miesiąc luty 2009 r.
A miesiąc marzec 2009
A miesiąc kwiecień 2009 r.
A miesiąc maj 2009
A miesiąc czerwiec 2009
A miesiąc lipiec 2009
A miesiąc sierpień 2009
A miesiąc wrzesień 2009
A miesiąc październik 2009
A miesiąc listopad 2009
A miesiąc grudzień 2009 r.
Ostat. 10 wiadomości:

A» zmiany zarządzenia Prezydenta Miasta Nr 262/2005 z dnia 01.12.2005 e sprawie ustalenia procedur wstępnej kontroli oraz zasad wstępnej oceny celowości zaciągania zobowiązań finansowych i dokonywania wydatków w Urzędzie Miasta
A» szczegółowego sposobu przeprowadzania służby przygotowawczej i organizowania egzaminu kończącego tę służbę w Urzędzie Miasta
A» wprowadzenia układu wykonawczego budżetu miasta na 2009 r.
A» ustalenia 'Polityki bezpieczeństwa systemów informatycznych służących do przetwarzania danych osobowych w Urzędzie Miasta w Skarżysku - Kamiennej'0
A» powołania komisji przetargowej i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 206.000 euro w trybie przetargu nieograniczonego na ' Wycinkę z terenu miasta Skarżyska - Kamiennej drzew zagrażających bezpieczeństwu ludzi i mienia'0
A» powołania komisji przetargowej i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 5.150.000 euro w trybie przetargu nieograniczonego na Wykonanie remontów istniejących nawierzchni dróg żużlowych i gruntowych gminnych w mieście Skarżysko - Kamiennej w 2009 r.
A» udostępniania informacji publicznej w Urzędzie Miasta Skarżysko - Kamienna
A» powołania komisji przetargowej i przeprowadzenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 206.000 euro w trybie przetargu nieograniczonego na 'Zamiatanie ulic gminnych na terenie miasta Skarżyska - Kamiennej w 2009 r.'
A» organizacji stałych dyżurów w Urzedzie Miasta oraz miejskich jednostkach organizacyjnych na potrzeby podwyższania gotowości obronnej państwa
A» zasad i maksymalnych kwot dofinansowania ze środków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w dziedzinie edukacji ekologicznej na rok 2009
Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna