| 
 | 
| 
 |  
| 
 |  
| 
 |  
Zamówienia Publiczne   Rok 2015   Ogłoszenia o zamówieniu
 |  
| 
 |  
Utrzymanie zieleni na terenie miasta Skarżyska-Kamiennej w 2015r. Cz. II Podcinka koron drzew i wycinka drzew na działkach gminnych
  Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: 
www.umskarzysko.bip.doc.pl 
________________________________________ 
Skarżysko-Kamienna: Utrzymanie zieleni na terenie miasta Skarżyska-Kamiennej w 2015r. Cz. II Podcinka koron drzew i wycinka drzew na działkach gminnych 
Numer ogłoszenia: 102641 - 2015; data zamieszczenia: 10.07.2015 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. 
Ogłoszenie dotyczy:  
V	zamówienia publicznego 
	zawarcia umowy ramowej 
	ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY 
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Skarżysko-Kamienna , ul. Sikorskiego 18, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2520100, faks 041 2520200. 
•	Adres strony internetowej zamawiającego: www.umskarzysko.bip.doc.pl 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie zieleni na terenie miasta Skarżyska-Kamiennej w 2015r. Cz. II Podcinka koron drzew i wycinka drzew na działkach gminnych. 
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. 
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zieleni na terenie miasta Skarżyska-Kamiennej w roku 2015 tj.: Podcinka koron drzew i wycinka drzew na działkach gminnych.. 
II.1.5)  
V	przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: 
•	Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających 
•	Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.34.20.00-9, 77.21.15.00-7, 77.21.14.00-6. 
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. 
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. 
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015. 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM 
III.1) WADIUM 
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 
III.2) ZALICZKI 
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 
•	III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 
o	Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. 
•	III.3.2) Wiedza i doświadczenie 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 
o	Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 
•	III.3.3) Potencjał techniczny 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 
o	Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 
•	III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 
o	Wykonawca winien przedstawić min. 1 osobę posiadającą uprawnienia do pracy pilarką wraz z aktualnymi badaniami do pracy na wysokości. 
•	III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 
o	Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY 
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: 
•	wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; 
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: 
•	oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; 
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej 
•	lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; 
SEKCJA IV: PROCEDURA 
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 
•	1 - Cena - 98 
•	2 - czas reakcji - 2 
IV.2.2)  
 	przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:  
IV.3) ZMIANA UMOWY 
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:  
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonane wyłącznie w formie pisemnego dwustronnie zaakceptowanego aneksu pod rygorem nieważności. 2. Zmiana umowy jest możliwa, z zastrzeżeniem art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w niżej wymienionym zakresie: a) ceny brutto na wykonywane zamówienia publiczne jedynie w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, b) danych objętych fakturą, w szczególności NIP-u, adresu lub nr rachunku Wykonawcy w przypadku ich zmiany, c) osób odpowiedzialnych za prowadzenie usługi z ramienia każdej strony w przypadku wyznaczenia przez daną stronę innej osoby jako odpowiedzialną. 
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umskarzysko.bip.doc.pl 
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Skarżysku-Kamiennej, ul. Sikorskiego 18, pok.nr 94. 
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2015 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miasta w Skarżysku-Kamiennej, ul. Sikorskiego 18, Biuro Obsługi Interesanta , parter pokój nr 13. 
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie 
 
 
  Data wprowadzenia: 2015-07-10 0952 Data upublicznienia: 2015-07-10 Art. czytany: 3321 razy
  
 |  
 
 |  
» zał. nr 1 warunki przetargowe - rozmiar: 156160 bajtów Typ pliku: application/msword
 |  
» zał. nr 2 oferta wykonania - rozmiar: 45056 bajtów Typ pliku: application/msword
 |  
» zał. nr 3 oferta cenowa - rozmiar: 13126 bajtów Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.spreadsheetml.sheet
 |  
» zał. nr 4 oświadczenie art. 22 ust 1 ustawy Pzp - rozmiar: 32768 bajtów Typ pliku: application/msword
 |  
» zał. nr 5 oświadczenie art. 24 ust 1 ustawy Pzp - rozmiar: 32768 bajtów Typ pliku: application/msword
 |  
» zał. nr 6 wykaz osób - rozmiar: 34816 bajtów Typ pliku: application/msword
 |  
» zał. nr 7 projekt umowy - rozmiar: 93696 bajtów Typ pliku: application/msword
 |  
» zał. nr 8 opis przedmiotu zamówienia - rozmiar: 64000 bajtów Typ pliku: application/msword
 |  
 Wiadomość wprowadził: Anna Szumielewicz
 |  
| 
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
 |  
| 
 |  
 
 | 
 
 |  
| 
 |  
 
 Uwaga !!! Nowy BIP od dnia 2017-03-01 pod adresem: 
www.bip.skarzysko.pl 
 
 
GODZINY OTWARCIA URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ: 
 
Poniedziałek: 
 
7:30 - 17.00 
 
Wtorek - Czwartek: 
 
7:30 - 15:30 
 
Piątek: 
7:30 - 14:00 
  
Biuro Obsługi Interesanta czynne codziennie: 
 
7:30 - 17:00 
 
  
 |  
 
 |