(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Karty Usług
A Status prawny
A Wydziały i referaty
A Władze
A Zamierzenia władzy
A Programy
A Organizacja
A Oferty inwestycyjne
A Jednostki podległe
A Zamówienia Publiczne
A Przetargi - archiwum do 2008
A Ogłoszenia o przetargach na sprzedaż nieruchomości
A Majątek Gminy
A Oświadczenia majątkowe
A Rejestry i ewidencje
A Kontrole
A Budżet i finanse
A Informacje niepublikowane
A Oferty Pracy
A Konkurs ofert
A Informator budżetowy
A Instrukcja obsługi
A Organizacje Pozarządowe
A Wybory
A Składowanie odpadów niebezpiecznych
A Środowisko
A Nieruchomości przewidziane do sprzedaży przez Gminę
A Ogłoszenia o konkursach
A Ogłoszenia
A Obwieszczenia
A Skarżyska Karta Dużej Rodziny
A Wzory formularzy o przyznanie prawa pomocy przed sądami administracyjnymi
A Petycje
A Działalność lobbingowa
A Konsultacje społeczne
A Budżet Obywatelski
A Skarżyski Program Seniora
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» UMOWA na wykonanie dostawy oleju opałowego
A» Załączniki 1, 1a do zapytania ofertowego
A» Zapytanie ofertowe
A» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2019/2020
A» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2018/2019
  • Wydziały i referaty
  • Referat Administrowania Zasobami Komunalnymi
  • Struktura i zadania

    REFERAT ADMINISTROWANIA ZASOBAMI KOMUNALNYMI
    - 9 etatów (symbol ADM) realizuje zadania poprzez następującą strukturę wewnętrzną:
    a) Kierownik referatu (1 etat)
    b) stanowisko ds. obsługi kancelaryjno-administracyjnej (1 etat)
    c) stanowisko ds. obsługi administracyjnej (2 etaty)
    d) stanowisko ds. poboru opłaty targowej (2 etat)
    e) stanowisko ds. czynszów i rozliczeń (2 etaty)
    f) robotnik gospodarczy (1 etat).

    Do zadań realizowanych przez Referat Administrowania Zasobami Komunalnymi należy:
    1) Zarządzanie lokalami mieszkalnymi, lokalami socjalnymi, lokalami użytkowymi, garażami, budynkami użyteczności publicznej i terenami przeznaczonymi pod ogródki przydomowe;
    2) nadzór administracyjno-techniczny nad zasobem lokalowym Gminy i innymi składnikami zarządzanego mienia, w tym między innymi:
    a) odbiór lokali pustych,
    b) przekazywanie lokali nowym najemcom,
    c) organizacja napraw, remontów, konserwacji i modernizacji na podstawie zawartych umów oraz dokonywanie odbiorów i rozliczeń finansowych robót;
    d) organizowanie przeglądów technicznych wynikających z prawa budowlanego,
    e) organizowanie dezynsekcji, dezynfekcji i deratyzacji w administrowanym zasobie oraz dokonywanie rozliczeń finansowych robót zgodnie z zawartą umową
    3) administrowanie i nadzór techniczny nad komórkami przynależnymi do lokali mieszkalnych i lokali socjalnych, garażami, ogródkami przydomowymi,
    4) administrowanie i nadzór techniczny nad targowiskami miejskimi;
    5) szacowanie szkód w zasobie Gminy, powstałych z przyczyn losowych objętych ubezpieczeniem ogólnym oraz szkód zgłaszanych przez mieszkańców;
    6) potwierdzanie wniosków o przyznanie dodatku mieszkaniowego;
    7) reprezentowanie Gminy we wspólnotach mieszkaniowych,
    8) sporządzanie rocznych i wieloletnich planów rzeczowo-finansowych w zakresie między innymi potrzeb remontowych dla każdej zarządzanej nieruchomości;
    9) zlecanie niezbędnych opracowań geodezyjno - prawnych;
    10) prowadzenie ewidencji lokali wyodrębnionych i nieruchomości gminy, w tym pustostanów i lokali użytkowych;
    11) dokonywanie czynności przygotowawczych i prowadzenie procesów zmierzających do wyłonienia najemców, dzierżawców lub innych użytkowników nieruchomości, z wyłączeniem spraw związanych z przydziałem lokali mieszkalnych – komunalnych i socjalnych;
    12) przygotowywanie umów najmu na lokale mieszkalne oraz lokale socjalne w oparciu o wydane przez Zespół ds. Społeczno-Lokalowych skierowania do zawarcia umowy;
    13) przygotowywanie umów najmu na lokale użytkowe i garaże w oparciu o wydane przez Zespół ds. Lokalowych skierowania do zawarcia umowy;
    14) przygotowywanie umów dzierżawy na ogródki przydomowe i inne powierzchnie dzierżawione oraz prowadzenie rejestru tych umów;
    15) przyjmowanie i rozpatrywanie zgłoszeń, interwencji i wniosków zarządców oraz najemców;
    16) wystawianie i dostarczanie zawiadomień dot. zmiany opłat czynszu najmu wszystkich lokali;
    17) prowadzenie czynności techniczno-organizacyjnych związanych z obsługą mieszkańców oraz najemców lokali mieszkalnych i użytkowych oraz innych składników mienia;
    18) udział w przygotowywaniu dokumentacji nieruchomości przeznaczonych do obrotu;
    19) rozliczanie umów o zarządzanie nieruchomościami;
    20) rozliczanie należności z tytułu udziału Gminy w kosztach eksploatacji części wspólnych nieruchomości oraz funduszu remontowego;
    21) naliczanie należnych Gminie oraz organizowanie systemu poboru opłat czynszowych i niezależnych od czynszu w lokalach gminnego zasobu lokalowego,
    22) naliczanie oraz pobór opłaty targowej oraz opłaty za korzystanie z obiektów, usług i urządzeń na targowisku;
    23) sporządzanie okresowych analiz dotyczących gospodarowania zasobem komunalnym Gminy;
    24) dokonywanie analiz oraz zbiorczych opracowań w sprawach gospodarki gminnymi lokalami mieszkalnymi, socjalnymi i użytkowymi,
    25) prowadzenie dokumentacji technicznej zarządzanych obiektów;
    26) składanie comiesięcznych deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w imieniu Zarządców budynków Wspólnot Mieszkaniowych,
    27) wnioskowanie o wykonanie przez komornika wyroku o eksmisji, jak również zapewnienie lokali socjalnych,
    28) wystawianie faktur za najem pomieszczeń oraz zaświadczeń o pomocy de minimis oraz rozliczanie kosztów za media w Skarżyskim Inkubatorze Technologicznym,
    29) wystawianie faktur za korzystanie z obiektów, usług i urządzeń na targowisku oraz za najem lokali użytkowych będących własnością gminy,
    29) wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.


    Data wprowadzenia: 2016-04-12 0939
    Data upublicznienia: 2016-04-12
    Art. czytany: 3805 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Agnieszka Jarosińska
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości normalne
    Podkategoria:
    A Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 10.05.2015 r.
    A Referendum - 6.09.2015 r.
    A Wybory do Sejmu i Senatu RP - 25.10.2015 r.
    Podkat. Archiwalne:
    A Wybory do Sejmu i Senatu RP - 2011 r.
    A Wybory Samorządowe 2006
    A WYBORY do Sejmu RP i Senatu RP
    A wybory do Parlamentu Europejskiego 7.06.2009
    A REFERENDUM GMINNE 7.06.2009 r.
    A Wybory Prezydenta RP - 20.06.2010 r.
    A Wybory Samorządowe 2010
    A wybory do Parlamentu Europejskiego 25.05.2014
    A Wybory uzupełniające do Senatu RP - 07.09.2014 r.
    A Wybory samorządowe 2014
    Ostat. 10 wiadomości z archiwum:

    A» Zmiany w składach obwodowych komisji wyborczych.
    A» Składy Obwodowych Komisji Wyborczych.
    A» INFORMACJA O PUBLICZNYM LOSOWANIU KANDYDATÓW na członków Obwodowych Komisji Wyborczych w wyborach do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, zarządzonych na dzień 9.10.2011 r.
    A» Informacja PKW o warunkach udziału w głosowaniu.
    A» Obwieszczenie Prezydenta Miasta z dnia 06.09.2011 r.
    A» Informacja dot. zgłaszania kandydatów do obwodowych komisji wyborczych.
    A» Informacje dla wyborców niepełnosprawnych.
    A» Wykaz miejsc przeznaczonych na bezpłatne umieszczanie urzędowych obwieszczeń wyborczych i plakatów komitetów wyborczych.
    A» POSTANOWIENIE PREZYDENTA RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ z dnia 4 sierpnia 2011 r. w sprawie zarządzenia wyborów do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej
    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna