|
|
|
|
|
|
PODANIE O ZAMELDOWANIE W DRODZE DECYZJI ADMINISTRACYJNEJ
(dotyczy osób zamieszkujących w danym lokalu za zgodą właściciela lub najemcy lokalu bez wymaganego zameldowania)
Miejsce załatwienia Z kompletem dokumentów należy zgłosić się do pokoju nr 23 /parter/ Wydział Spraw Obywatelskich – Referat Ewidencji, poniedziałek w godzinach 7.30-17.00, wtorek-czwartek od 7.30 – 15.30, piątek 7.30-14.00.
Wymagane dokumenty - podanie o zameldowanie oraz dokumenty potwierdzające okoliczności zawarte w podaniu,
- wypełniony druk "Zgłoszenie pobytu stałego".
Miejsce odbioru Pokój nr 23 /parter/ Wydział Spraw Obywatelskich – Referat Ewidencji, telefon 412520155.
Opłaty Bez opłat.
Termin załatwienia Podanie wymaga przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego. Termin załatwienia do 2 miesięcy. W przypadku spraw wymagających dodatkowej procedury wyjaśniającej termin może się wydłużyć.
Tryb odwoławczy Odwołanie wnosi się do Wojewody Świętokrzyskiego za pośrednictwem Prezydenta Miasta Skarżyska-Kam.w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
Uwagi Wszelkich informacji na temat procedury dotyczącej zameldowania w drodze decyzji administracyjnej udzielają pracownicy Referatu Ewidencji w pok. nr 23, tel. 41 25-20-155.
Podstawa prawna Art. 47 ust. 2 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2006r. Nr 139 poz. 993 ze zmianami)
Zatwierdził
Sprawdził 28.12.2005 Teresa Smulczyńska
Data wprowadzenia: 2003-06-27 1338 Data upublicznienia: 2003-06-27 Art. czytany: 2857 razy
|
Wiadomość wprowadził: Urszula Bojek
|
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
|
|
|
|
|
Uwaga !!! Nowy BIP od dnia 2017-03-01 pod adresem:
www.bip.skarzysko.pl
GODZINY OTWARCIA URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:
Poniedziałek:
7:30 - 17.00
Wtorek - Czwartek:
7:30 - 15:30
Piątek:
7:30 - 14:00
Biuro Obsługi Interesanta czynne codziennie:
7:30 - 17:00
|
|