Sporządzenie aktu zgonu
Miejsce załatwienia Urząd Miasta - Urząd Stanu Cywilnego, ul. Sikorskiego 18, pok. 65
Wymagane dokumenty a) karta zgonu wydana przez służbę zdrowia
b) dowód osobisty osoby zmarłej
Miejsce odbioru Urząd Miasta - Urząd Stanu Cywilnego, ul. Sikorskiego 18, pok. 65
Opłaty zwolnione z opłaty skarbowej (1 egzemplarz)
Termin załatwienia Niezwłocznie.
Tryb odwoławczy nie ma
Uwagi Zgon należy zgłosić w ciągu 3 dni od dnia śmierci w USC miejsca tego zdarzenia. Jeżeli zgon nastąpił wskutek choroby zakaźnej zgłoszenie powinno nastąpić w ciągu 24 godzin od zgonu.
Podstawa prawna Art. 92 - 95 ustawy z 28 listoapada 2014r. Prawo o aktach stanu cywilnego ( z dn. 28 listopada 2014r. Prawo o aktach stanu cywilnego ( Dz. U. z 2014r. poz.1741, 1888, z 2015r. poz.262)
Opracował Bogusława Kołacz
Akceptował Elżbieta Duda
Zatwierdził Elżbieta Duda Sprawdził 28.12.2005 Teresa Smulczyńska
Data wprowadzenia: 2003-07-01 1139 Data upublicznienia: 2003-07-01 Art. czytany: 3020 razy
|